24 Kasım 2012 Cumartesi

Kara Cuma Kara Cuma dedikleri daha ne olabilir ki?



Alışverişkoliklik böyle bir şey kanksler

Şimdi bu Kara Cuma da nedir diyorsanız ya siz kezosunuz ya da ben.Şimdi bu Kara Cuma diye yardırdığım olayın asıl adı Black Friday yani bu adı biliyorduysanız kezo değilsiniz millet raad olun.Bu Black Friday nedir peki?Black Friday Şükran Gününden sonraki gün başlayan ve Noel sezonunu müjdeleyen bir gün.Pekiiiiiy bu günün özelliği nedir?Efenim tabii ki alışveriş.Bir alışveriş ki benden içeri benden ileri o derece yani düşünün.O günde pek çok mağaza inanılmaz indirim yapıyor vee tabisi millet birbirini eziyor,geçiyor böyle kamyon misali.Hani New York'ta bilem millet nasıl bir gömlek için öyle tepişiyor ki yani adamların gözlerine bakıyorum videolarda o ne hırs bacım o ne hırs öyle.Mağazada 1234567 yıllık bok satılsa yemin billah insanlar bok için birbirini kesicek,doğrayacak,pişirecek,haşlayacak tamam tamam la anladınız siz konuyu ben acıktım da biraz.Neysee bir de düşünün İstanbul'da olduğunu.Düşünün zaman veriyorum.Fena,çok fena olurdu.Yani açıkçası ben de isterdim gitmek şöyle normalde rüyamda göreceğim şeylerden üç beş tane kapıp eve sürüklemek.BİR DE ÇEKİLİŞLER OLUYOR BAK ONU UNUTMUŞAM.Kartı kazıyorsun mesela,kart da 50 kuruşluk bir şey bir kazıyorsun 1250 dolar,200 dolar.Ooooh sonra götürüyorsun malı şanslıysan.Öyle be millet tabii ki biz de isterdik bu bünye de isterdi bir Black Friday yapmak ama biraz zor görünüyor yine de bucket listimde başlarda yer almıyor diyemem.İşallah işallah işallah bir gün hepimize nasip olur da götürürüz malı bebikler kocaman öptüms.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder