21 Kasım 2012 Çarşamba

Kısa Ugg'lar

Kerata 
Bugün kampüste gezinirken sağıma baktım ve mini minnak bir Ugg soluma baktım aha bir tane daha ve tüm gün etrafımdaki kısa Uggları saydım durdum.İşte bu yüzden bu insanın iyi notları yok neysee efenim tamı tamınaaaa  16 çift minak ugg gördüm.Yanlış duymadınız 1 değil 2 hiç değil tamı tamına 16 çift.Ohanzi yuhanzi dediğinizi duyar gibiyim ama evet kanksler olay böyle durum böyle yeni modamız yeni tirendimiz hayırlı uğurlu ossun.Ya bir de ben olayı da anlamış değilim güzel kardeşlerim.Şimdi biz bu Ugg'ları  kışın oh yumuş yumuş sıcak tutsun falan diye giyiyorduk yoksa ayı patisine özendiğimizden değil şimdi bunlar avuç kadar olmuşlar amaçları ne?Ne boş işler bunlar.Hepsi Amerika'nın oyunları.Bir arkadaşımdan Harvey Nichols'da 500 liradan satıldıklarını öğrendim bu kerataların.Hem malzemeden çalıyorlar hem de yarım milyar arkadaşlar ayıp değil mi biz öğrenciyiz biz fakiriz biz biz siz ne yaptınız ya?
Bu da ilk minnak Ugg'ı görünce ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder