21 Kasım 2012 Çarşamba

Manolo Blahnik

Manolo Blahnik.Manolo.Blahnik.Adını ilk duyduğumda asdfghj bu ne biçim ad, böyle ne ad ne de tasarımcı olur demiştim ve fena ötesi yanılmıştım.Manolo Blahnik herhalde dünyada en kaliteli ve güzel ayakkabıları yapan adam olsa gerek düşünün bacılar o derece yanılmışım.Adını ilk Sex and the City'yle duyuran Blahnik'i şu anki yerine getirenlerin zekası,kadınların ruhunu ve beğendikleri şeyleri yalayıp yutmuş olması ve Sarah Jessica Parkercığımın Manhattan sokaklarında Manolos Manolos diye koşuşturması olduğunu söyleyebilirik.Kendisi İspanyol olan tasarımcımız Kasım ayında bir de 2012 İngiliz Moda Ödüllerinde Üstün Başarı ödülü aldı.Yürü be Manolo Blahnik,yardır gitsin be Manolo Blahnik.Hatta arkadaşlar geçen bu şey vardı ya Fashion's Night Out tabisi New York'ta olanında bu güzel Manoloları SJP imzalayarak veriyordu.Ah ne içim gitti o gün ben de gezdim hani ben de hep İstinye Park'larda gezindim durdum da en gördüğüm baba ünlü allahın kıytırık fitbolcularından biriydi.Hey gidi suyuna kurban olduğum NY hey gidi SJP ve Manolo Blahnik analar neler doğuruyor...
Ahanda SJP sponsorluğunda Manololar
ffwfwefw
Bunlar da en efsane ayakkabılar:
MARY JANE
Allahım çok güzeller
Sözün bittiği yer.
Hayır fark ettiyseniz önümü alamadılar resim koydukça koydum,sonlara doğru tıfıl başlık yazmaya bilem gerek duymadım aynı zamanda hafiften hatta yalana gerek yok ekran başında baya da bir salyalandım.Bu nedir arkadaş bunlar ayakkabıysa biz ne giyiyoruz?Bunu giyenler kadınsa biz neyiz?Para mutluluğu satın alamaz diyenler bu ayakkabıları gördüler mi?KAFAMDA DELİ SORULAR.He bir de arkadaşlar hıh ama zaten ben deve gibiyim bu adam da hep topuklu takılıyor galiba yani bok atma time başlasın diyenler için yok annecim yok bebeğim ne yazık ki bok atamıyoruz ne yazık kı düz de çalışmış be gülüm be al inanmazsan koyuyom resmini.Ağlayın ağlayın bir süre sonra geçiyor  denendi onaylandı....







Bakın kıyak geçtim size Sarah bebişimin Mary Jane'li videosunu da koydum.İzleyin la pek tatlı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder