7 Şubat 2013 Perşembe

Dubai ucuz mu?Siz ucuz görmemişiniz beyler

yine kezban bir cam arkası resmi Burj Al Arab

odamız mütevazı davranırken kendisi bunun 3 katı hayvansıydı

ÇÖL
Arkadaşlar geçen hafta ailemle Dubai'ye gittim.Ets turla gidip,Palmiye adasındaki Rixos'ta kaldık.Eğer bir gün Dubai'ye yolunuz düşerse otel inanılmaz güzel bakın harbiden otel odasına bir giriyorsunuz zaten sizin ev kadar oluyor.Çalışanların hepsi çok iyi aplalar abiler.Zaten Rixos Türk oteli olduğundan etraf yurt özlemiyle dolup taşmış pek çok memleketliyle dolu.Otel inanılmaz güzel tabisi ama biraz şehre uzak yani zaten metroya heç yakın değil ama taksiyle bile uzun sürüyor.Gerçi bu yönü unutturabilecek bir denizi ve kumsalı var Rixosçuğumuzun.Her neyse oteli bırakırsak söylemem gerek ki herhalde millet para sıçıyor.Ben böyle iş görmedim arkadaş.Her taraf Mall dedikleri alışveriş merkezleriyle dolu hani görseniz adamların ortak kültürü sırf para ve alış veriş.Herkes götüboklu Dubai Mall'u beğeniyor ama biz ailecek Emirates Mall'u çok daha çok fazla beğendik.İÇERDE KAYAK PİSTİ VAR.Penguenler falan he çok ciddiyim böyle o alan -3 derece,örtülü ablalar bile kendilerini sıcaktan içeri atmışlar ister kayaklarla kaykılıyor isterlerse de devasa toplar içinde yuvarlanıyorlar.Ortam nays yani.Biz giderken acep kıyafetler sorun olur mu diye düşündüydük ama meğersem olmuyormuş t-shirtler,skinny pantolonlar falan hep öyle gezindik,debelendik durduk.Altın ucuz dediler şu meşhur Gold Souk'larına gittik(Souk = çarşı) heç de değildi bir halt alamadık gerçi ametist zümrüt falan gibi yarı değerli taşlardan sırtlandık biraz ama nys,teknolojik şeyler çok ucuz dediler affedersiniz ama burdan 200-300 lira daha ucuz yine bir bok alamadık.Biz alışveriş festivali yani ucuzluk zamanında gitmemize ve benim hardcore bir alışveriş canavarı olmama  rağmen iki çanta falan aldık züğürtler gibi döndük memlekete.Kendi ülkemin gözünün sümüğünü yiyim burda her şey çok daha güzel ve uygun.Hiç olmazsa mağaza görevlileri etrafta yin-yang gibi gezmiyor(erkekler beyaz çarşaf kadınlar da siyah çarşaf giyiyor da ondan şeettim).Onun dışında bakalım ilginç şeyleri sıralayalım
*Taksicilerin hiçbiri Arap değil genelde Hintli,Pakistanlı veya Afgan oluyorlar ama iyi insanlar yani gorkup yavru tavşan gibi bir köseye büzülmeyin yemiyorlar
*Metroları şöförsüz çalısıyor ama bir halta yaramaz bir kere metrolara ulaşım zor denemenize değmez taksiler ucuz zaten iyice pintileşmeyin.
*Arayabileceğiniz veya hiç bilmediğiniz tüm ama tüüüüüm pahalı markalar nerdeyse her alışveriş merkezinde var allah araplara bir para vermiş gerisini koyvermiş
*Burj Khalifa'nın tepesine çıkış çok pahalı
*İnanılmaz çeşitli ve eğlenceli pek çok tur düzenleniyor,otel lobisine sorduğunuz anda bunların broşürü size verilecektir.Çöl safarisine gittik biz kınalar yemek falan deveye bile bindik pek güzeldi ve ucuzdu da
*Onların parası bizimkinin yarısı değerinde
*Çoğu insan ingilizce biliyor
otelciğimizin pahalı girişi

işte o bahseidlern penguen mekanı (emirates mall)

yemek yerleri çabucak kapanırken kurtarıcımız olan güzel hint lokantası

sabah cam arkasından görünen kezban dubai

devemiz "devetabanı"

safaride yapılan kına
*Son bir kez daha HİÇ UCUZ DEĞİL BİR ŞEY ALAMAZSANIZ ÜZÜLMEYİN
*Abraları kullanın vee insanlara soru sormaya çekinmeyin yardımseverler yardım ediyorlar :)