18 Kasım 2012 Pazar

Jimmy Choo ve Ugg ossun bizim ossun

Her ne kadar millet bu ugg'lar için onlar ugly yani çirkin kelimesinden geliyor pampalar siz gelmeyin öyle gavurun tuzağına deseler de şu ana kadar neredeyse her kızın dolabında olan ugg'lar ayakkabı tanrısı olarak kabul ettiğim nadir designerlardan biri olan Jimmy Choo'yla koleksiyon yapmış ben bunu kaçırır mıyım(ELBETTE KAÇIRMAM HATTA ÜSTÜNE ATLARIM).Hani eskiden her genç kızın rüyası Singer dikiş makinesi derlerdi ya bence şimdinin genç kızlarının yeni rüyası bu ugg'lar olabilir.Gerçi hepsini ayrı ayrı inceledikten sonra sadece birini beğendim.Bu sefer olduramamışın be Jimmy abi dediğim çok parça vardı ama söz konusu Jimmy Choo olunca insan bu kusurları ister istemez görmemezlikten gelebiliyor.Yalnız şimdiden söylemek gerek ayakkabıların fiyatı yaklaşık 500 TL ve Türkiye'de çok az yerde satılıyorlar.Şimdiye kadar bir tek Bağdat caddesindeki Brandroom'da saptadım onun dışında Nişantaşı'nın hiçbir deliğinde yok.hani olmadığı gibi bir de "hıı şey evet biliyoruz tabii ama daha Türkiye'ye gelmedi onlar canım" gibi hem über yavşak hem de über modanın insanların kıçına kaçtığı cevaplar alıyorsunuz.Hiç değmez arkadaşlar.En olmadı bulamazsam http://www.uggjimmychooutlet.com/ burdan istemeyi düşünüyorum.Şimdi alın biraz resim koyayım da ağzınız sulansın allahın fakirleri.
bak burda hayden ablamız malı götürürken
 Haydencığımın giydiği benim en çok beğendiğim model ve evet onu istiyorum tabisi.Alabilirsem hayırlısıyla gerçek görünüşünün de resmini mutlak koyarım.
bu kezban olanlardan
Bu ayakkabı dünya markası kavramını yanlış yorumlamış olanlardan.Tamam Jimmy Choo olun dünya markası olun dedik ama kezbanlıkta da dünya markası olun demedik ki.Püsküller+zımbalar hem de yıldızlı zımbalar ve  rastgele dağılımları cidden fena.Şimdi para sıçan tüm sosyeteler de bu tip kezbanlaşacak peki biz ne edek nerelere gidek Jimmy abi?Yapmakla bitmiyor bu işler.Ama yine de Jimmy Choo ve Ugg ossun bizim ossun ,ikisi de candır diyerek ve saygımı yitirmeyerek bitiriyorum yazımı.Hepinize de bol ayakkabılı günler diliyorum bebişler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder