18 Kasım 2012 Pazar

Yeni bir tivaytır fenosu:Choupette Lagerfeld


Bir tivaytırdır gidiyor arkadaşlar aylardır yıllardır çözemedik bu insanların derdi ne.Tabii ben de hastasıyım o ayrı.Hayatım 140 karakter olmuş hala bağımlılık yapma nedenini çözebilmiş değilim.Neyse efenim,bu twitterda çok popüler kullanıcılar var ve biz bunlara fenomen hatta kısaca "feno" diyoruz.Sanırım geçtiğimiz aylardan birinde bu camiaya minik kıllı bir varlık katıldı.Hayır,Recep İvedik'ten bahsetmiyorum millet o zaman camış gibi ve kıllı derdim.Benim bahsettiğim Choupette adlı dünyanın en şanslı kedisi.Hanımefendi Karl Lagerfeld'in biricik pisiciği olmakla ünlü.Bu muhteşem ikili birbirlerine kişilik açısından çok da benziyor.Ee ne demişler hayvan sahibine benzermiş.https://twitter.com/ChoupettesDiary İşte bu Choupette'in tivaytır hesabının sitesi mutlak bakın derim çünkü bu akıllı pisicik bütün moda endüstrisini ve önemli insanlarını tanıyor hatta ve hatta yanlış veya çirkin bulduğu şeyleri eleştirmekten de hiç çekinmiyor.Moda dünyasına yepyeni ve kıllı bir bakış açısı için Choupette'e bakmakta fayda var.
Not:Karl'ın dediğine göre Choupette de tam bir kadın.Nedensiz sinirleniyor ve manikür yaptırmayı seviyor.MANİKÜR....

Ve karşınızda "it cat" Choupette.....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder